sobota, 22 lipca 2017

słońce :)


Na blogu Towarzystwa Dobrej Zabawy ruszyło kolejne wyzwanie, a moje jako "gospodarza" pierwsze :)  
Trwa lato, chciałoby się żeby każdy dzień był piękny i słoneczny. 
Dlatego zaproponowałam temat "Słońce" w dowolnej interpretacji.
Przygotowałam prostą kartkę z własnoręcznie wykonanym papierem - kartkę z bloku akwarelowego pochlapałam ekolinami, postemplowałam  (jak widać nie zawsze w pracy musi być papier skrapowy ;-)
Na ten papier przykleiłam prostą ramkę, dodałam kwiaty i wycięte stemplowane listki.
Całość utrzymana w słonecznym kolorze.



Pracę zgłaszam na wyzwania:
Własne tło w 13arts
Wakacyjna kartka z owadem w Essy-floresy
Lato, smażing, plażing w Zielonych Kotach

:)

5 komentarzy:

  1. so cute!! love it
    thanks for playing with us at 13arts challenge

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś tak od pierwszego wejrzenia skojarzyła mi się ta kartka z miodem i pszczołami - nie wiem dlaczego?, ale motylek też jest ok! Dziękuję za udział w Essowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słonecznie i z owadem :) Dziękuję za udział w Essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja się zastanawiam...dlaczego po raz kolejny mam takie same skojarzenia jak Roma ;) bardzo pozytywna kartka :) dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Energetycznie i sympatycznie (żeby nie powtarzać słów poprzedniczek ;) ) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Essy-Floresy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, zapraszam ponownie