sobota, 18 listopada 2017

święta po opolsku


Chodziło to za mną już od jakiegoś czasu - nie jestem wprawdzie rodowitą opolanką, ale mieszkam tu większość swojego życia, dlatego chciałam poznać wzornictwo opolskie. I właśnie w tym tygodniu uczestniczyłam w warsztatach zdobienia porcelany we wzór opolski organizowanych przez Opolskie Dziouchy
Kubka jeszcze nie pokażę, wypala się w piecu, ale zainspirowana wzornictwem narysowałam "opolską" bombkę - za wzór posłużyły mi wielkanocne kroszonki. Aby nadać jej bardziej bożonarodzeniowy charakter potraktowałam ją trochę brokatem ;-)
Bombka stanowi główny element prostej świątecznej kartki.





26 komentarzy:

  1. Świetna, bo prosta i nie przekombinowana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna bombka :) Dziękuję za udział w listopadowym wyzwaniu scrapowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. alez sliczna:), pozdrawiam cieplutko dziekujac za udzial w Listopadowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. O proszę, też próbowałam się dostać na te warsztaty Opolskich Dziouch, ale nie wyszło. Mam nadzieję, że będzie jeszcze okazja.
    Kartka przepiękna i rewelacyjny pomysł na wykorzystanie motywów ludowych. Pamiętaj proszę o umieszczeniu banerka wyzwania w poście. Pozdrawiam! Angi/DT Art - Piaskownica

    OdpowiedzUsuń
  5. Super!jest naprawdę niepowtarzalna dzięki temu zdobieniu na bombce:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super:) Dziękuję za udział w Listopadowym wyzwaniu scrapowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie pomalowana bombka. Śliczna praca

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna praca, serdecznie dziękuję za udział w listopadowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna bombka. Zachwycający wzór.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka :) trzeba promować swoje regiony :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No jestem pod wielkim wrażeniem. Co za precyzja! super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajowski wzór! Świetnie wykorzystałaś motyw i kartka cudna wyszła. Dziękuję za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piekna kartka i świetny wzór, najważniejsze to podtrzymywać lokalne tradycje

    OdpowiedzUsuń
  14. nastrojowe C&S wyszło, pięknie! dziękuję za wspólną zabawę z Paper Passion :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł na wykorzystanie wzorów ludowych! Dziękujemy za wspólną zabawę z Paper Passion:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion:)

    OdpowiedzUsuń
  17. to bombeczka jest przeurocza!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zrobiłaś piękną kartkę, bombka jest wspaniała:)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Paper Passion

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna praca. Pozdrawiam i życzę powodzenia w wyzwaniach :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, zapraszam ponownie