poniedziałek, 4 grudnia 2017

świąteczna choinka


Coraz bliżej święta, a nic tak nie wprowadza nastroju jak własnoręczne ozdoby.
Tym razem zrobiłam choinkę - trochę pobawiłam się mediami.
To są moje pierwsze próby, jeszcze raczkuję w tym temacie.
Część choinki pokryta jest gruboziarnistą pasta strukturalną, część gazą pofarbowaną ma szaro, usztywnioną gel medium. Styropianowe kulki i modrzewiowe szyszki pomalowałam farbami akrylowymi i obsypałam brokatem. Do tego pisencje z czerpanego papieru.
I nóżka własnoręcznie upleciona z drutu florystycznego.
Gotową choinkę "obfocił" mój syn :)
To moja inspiracja w nowym wyzwaniu na Flowers Handade Blog - świąteczna praca z ręcznie wykonanymi kwiatami.






Pracę zgłaszam na wyzwania:
Kolory + brokat w Art -Piaskownicy
Praca niekartkowa z kwiatem w APScraft
Coraz bliżej święta w Three Wishes


14 komentarzy:

  1. super wyszła, kupiłam 3 styropianowe i też powalczę z mediami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa i urokliwa choinka :-) Dziękuję za udział w grudniowej zabawie na blogu Three Wishes - DT Danfi

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna, pomysłowa praca :) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy i jednocześnie przypominam o naszym banerku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oryginalna choinka! Dziękujemy za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna choinka! może i ja spróbuję?

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna, fajnie mieć taką ozdobę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fantastyczna choineczka! Dziękuję za udział w zabawie ArtPiaskownicy :) I przy okazji życzę wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna kompozycja - mroźna i ośnieżona. Pozdrawiam i życzę powodzenia w wyzwaniach :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa choineczka..taka magiczna;)Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna choinka, taka całkiem inna od takich typowych strojnych, ale przyciąga wzrok. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna:)dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękujemy za udział w naszej zabawie
    DT " Three Wishes"

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, zapraszam ponownie