poniedziałek, 9 lutego 2015

twórczy niebyt


Nie zawsze udaje nam się to co zaplanujemy - moje plany o systematycznym pojawianiu się na blogu legły w gruzach. 
I teraz powoli staram się z tych gruzów wydostać, aby pokazać co się działo od ostatniej wizyty tutaj. 
Na początek jedna z najnowszych prac.




Kartkę zgłaszam na wyzwania:
- w Diabelskim Młynie - lift kartki Szydełkiem w Oko
- w Towarzystwie Dobrej Zabawy - jako luźny ;-) lift kartki Oliwiaen
- w Scrapgangu - Kolory do pary - moja para "brązowy + różowy" 
(mam nadzieję że niewielka ilość zielonego nie zdyskwalifikuje mnie ;-)
- w AltairArt - Warstwy

PS. Zapomniałam przypiąć "żabki" - przypomniało mi się dopiero dzisiaj :(
(czwartek)
Dwa wyzwania przepadły, np cóż.


4 komentarze:

  1. Świetna praca. Kolory wykorzystałaś super.
    Pozdrowienia od Scrapgangu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna kartka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała. Cudne kolory i ciekawa kompozycja :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, zapraszam ponownie