poniedziałek, 4 marca 2019

z pasmanterii

Często w Waszych pracach pojawiają się rzeczy z pasmanterii? Nici, wstążki, guziki, sznureczki, koronki?
Lubię przeszycia (chociaż nie umiem się dogadać ze swoja maszyną ;-), wstążki - satynowe w boxach, w kartkach z reguły vintage, często stosuję dratwę jako uzupełnienie kompozycji. 
Poniższa kartka powstała właśnie z użyciem tych rzeczy :)
Zapraszam na bloga Towarzystwa Dobrej Zabawy gdzie właśnie ruszyło pasmanteryjne wyzwanie w ramach cyklu (Z)użyj to!



Kartkę zgłaszam na wyzwania:
"Miłość niejedno ma imię" w Filigrankach
"Za zieloną mgiełką" w Od A do Zet
"Anything goes" w The Creative Crafters


21 komentarzy:

  1. Śliczna. Bardzo delikatna.
    Czasami sięgam po coś z pasmanterii, ale to zależy od mojego pomysłu na całość. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka absolutnie prześliczna! To połączenie kolorów to jedno z moich ulubionych. Przepiękne kwiaty.
    Ja lubię takie elementy pasmanteryjne, ale używam rzadko, bo raz że nie bardzo umiem robić kartki z kwiatami, a dwa że kilka razy nacięłam się na sznurek, a nie znalazłam takiego, jakiego szukałam. Wszystkie okazywały się za sztywne, zniechęciłam się. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała kartka, cudowne kwiaty. Jednym słowem- piękno !

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    Piękna karteczka :) Sklep pasmanteryjny dla scraperki to teraz drugi po papierniczym sklep, gdzie dostajemy oczopląsów i wydajemy ochy i achy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna kartka. Fantastyczne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie ukwiecona kartka:) Ja bardzo często zaglądam do pasmanterii. Chętnie w swoich pracach wykorzystuję wstążki, koronki i sznureczki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna kartka! Te fioletowy kwiaty mnie urzekły 😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna! Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Osobiście od "zawsze" boję się połączenia zieleni z fioletem w kartkach :) - Ty pokazałaś, że to jest strzał w 10 - ślicznie skomponowałaś kartkę, dziękuję za to, że bawisz się z nami na blogu Filigranek - Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna karteczka, podziwiam połączenie fioletowych kwiatów z tymi papierami. Całość prezentuje się bardzo elegancko i zaskakująco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z pasmanterii oczywiście koronki, a przeszycia kocham, ale nie umiem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna karteczka,kojarzy mi się z fiołkami:) Dziękuję za udział w zabawie na blogu Od A do Zet:) Pozdrawiam Edyta - DT

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautiful card! Thank you for joining The Creative Crafters challenge #13

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna kartka, bardzo lubię połączenie fioletu z zielenią :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna karteczka 🙂 mimo, że fiolet jak dla mnie jest ciężkim kolorem, to ta praca ma w sobie tą lekkość 🙂 dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od A Do Zet 🙂

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajną karteluzkę stworzyłaś. Bardzo podoba mi się połączenie zieleni z fioletem. Cieszę się, że przyłączyłaś się do naszej zabawy. Pozdrawiam w imieniu dt sklepu Od A do Zet i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, zapraszam ponownie