środa, 26 maja 2010

wiersz dla Mamy


Kochana Mamo!
Masz oczy zielone jak świeża trawa, włosy brązowe jak czekolada, a Twój głos jest jak szmer strumienia.
Jesteś dla mnie jak kotek: 
ciepła, miła i słodka jak sok z bzu.
Jesteś jak milion malutkich stokrotek: 
delikatna i piękna.
Kocham Cię nad moje wielkie życie.
Twoja kochana ...

Mam oczy pełne łez ze wzruszenia, tak widzi mnie moja córka.
Cóż może być piękniejszego w tym dniu?
Dostałam cudowny wiersz i równie piękne kartki, większa od córki a mniejsza od syna!



2 komentarze:

  1. Babcia ostrzegala, ze moge sie poplakac ze wzruszenia, miala racje :)

    Ah te nasze najdrozsze Babelki

    Caluski od Cioci :****

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieci zrobiły bardzo ładne karteczki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, zapraszam ponownie